Saterdag 30 Oktober 2021

Oranje Avontuur Dag 6

Elke dag se oppk is 'n missie! Ons kom eers 07:25 weg. Ek gooi my nat klere oop bo-op die ander begasie sodat dit droog kan word. 

Na 'n "selfie" voor die Lodge, ry ons. Vandag het weer 'n paar kwaai klimme in. Die toestand van die paaie is heel goed vir fietsry, maar ek wil nie hier met 'n motor ry nie! Ons kry ons eerste uitsig oor die magtife Sengu! 




What goes up must go down! Elke opdraend word gevolg deur 'n malle afdraend! Die pad is rof maar ons laat wiel bult af! Ons kom op 'n punt waar die roete wat ek op Komoot afgelaai het net nie sin maak nie. Gelukkig het Philip Hanekom 'n roete op Google Earth vasgelê wat nie op enige van my roetes wat ek afgelaai het, aangedui is nie. Die toestand van die pad was ook baie goed en ons volg dit.


Ons klim 'n 6,3 Kilometer lange bult waar tydens ons 507 meter styg. Dit neem my 1:10 om bo te kom, maar dit was 'n lekker klim. Daar was 'n paar kwaai seksies van 17% maar die meeste was so tussen 7-9%. Ons is nou al 6:43 In die saal en die beplande afstand vir die dag is 105 km. Ek besluit om aan die einde van die volgende afdraend op te hou aangesien ek nie eintlik kans sien vir nog 30 kilometer nie en ek hou in elkgeval die ander manne terug. 


Die afdraend was 8 kilometer en het my 30 minute geneem om tot onder te kom. Dit neem vir Nico heelwat langer en ek ry aan totdat hulle my inhaal. Daar stap 'n klomp skoolkinders verby en ek kry hulle om my te help om my fiets in die fietssak in te kry. 


Ons haal die ander op so 90 kilometer in, maar hulle wil klaar ry. Ons ry aan en wag vir hulle by die teerpad. Hulle kom sowat 2 uur nat ek opgehou het by die eindpunt aan. Hulle het dus daardie 30 kilometer in 'n bietjie meer as twee uur afgelê. 




Ons kry slaapplek by 'n lodge in Qachasnek en hulle gee ook vir ons kos. Heerlike skaapvleis met rys en slaai!

Totale afstand 70.13 km; tyd 7:37:18; klim 2,145 meter.







Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking