Sondag 08 Maart 2020

2020 MTB Challenge

Die MTB Challenge is terug geskuif na die Saterdag voor die CTCT en ek skryf dus in vir die 60 km bergfiets wedren in die Banhoek vallei tussen Stellenbosch en Simondium.

My wegspring tyd is 07:05 in groep B! Ek het dus geweet daar gaan heelwat ouens by my verby kom aan die begin, want ek is nie groep B standaard nie, gesien dat dat daar 6 wegspring hroepe was nie.


Dit was ook dan so, maar toe die pad begin rowwer raak, het ons het gou 'n goeie ritme begin handhaaf en minder deelnemers het van agter verby gekom. Die padoppervlakte was aan die begin baie rof met baie groterige klippe op die roete. Die gevolg was dat die meeste deelnemers net 'n redelik pas gehandhaaf het om in die spoor te bly. Dit was die geval vir die eerste 10 km.
Vir die volgende 5 km was ons 'n paar dienspaaie en toe begin die eerste klim. Aanvanklik was die gradiënt redelik, maar later het dit al styller geraak. gedurende die volgende 5 km klim ons 268 meter.  Gedeeltes van die roete is so styl dat die grondeienaars sementstroke gegooi het.



Bo gekom draai ons links in 'n Suid Westelike rigting en begin 'n wonderlike enkelspoor wat spesiaal vir bergfiets ryers teen die hange van Simonsbeg, aan Pniel se kant, uit gekap is. Dit neem ons tot by km 26. Hierna volg ons "Jeep tracks" al aan die bokant van Pniel to reg oor Kylemore, net bo die Hillcrest bessieplaas tot bo op Helshoogte. Ons volg die ou pas af tot by 34.5 km. Hier draai ons links en na 'n redelike klim ry ons met 'n stomwatersloot onderdeur die nuwe pad. Anderkant begin 'n groot klim al teen die kant van die berg tot redelik hoog op teen die hange van Bosmanskop. Die volgend watrepunt is op 38 km en ons is amper bo. Ek hoor een van die deelnemers sê vir sy maat dat die pad nie gemaak is vir ouens met hoogte vrees nie! Dit was inderdaat so, maar baie mooi en baie uitdagend! Van die draai punt tot bo klim ons 311 meter oor 'n afstand van 6 km. Dit word gevolg deur 'n paa draaie deur die wingerde op die rant en elke hier en daar 'n lekker enkelspoor wat teen die hang af kronkel. Dit is ons voorland vir die volgende 6 km.

Hierna draai ons regs op 'n goeie dienspad. Dit neem ons na paadjies deur vrugte boorde tot 'n redelike rowwe "jeep track" in die vallei op. Ons ry nou in 'n Suid Oostelike rigting al langs die Banghoekrivier. Ons kruis die rivier by 'n laagwater bruggie en begin onmiddelik weer klim, nog steeds op die "jeep track" wat hier 'n sement pad is. Bo-op die heuwel draai ons regs en kronkel die hang van die berg op met 'n baie goeie en redelik breë enkelsoppr paadjie. Dit is ons voorland vir die volgende ongeveer 10 km. Ons daal 'n stukkie en begin dan weer klim tot ons die finale afdraend kry wat ons na die eindpunt toe neem.


My Garmin wys die regte tyd, maar het vir een of ander onverklaarbare rede op 48 km ophou om die afstand te meet. Dit is die eerste keer dat so iets met my gebeur!

My totale tyd is 4:21 en my Polar gee 'n afstand van 55.46 km.







Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking