Sondag 12 Februarie 2017

Tankwa trek Dag 2

Daar bars gedurende die nag 'n oorverdowende donderstorm los. Dit is net donderslae en weerlig strale wat duer ligte reën gevolg word. Toe ons opstaan is alles wat buite is, nat. Daar sak ook 'n buitjie uit terwyl ek in die tou staan om in die badkamer te kom. Dit is gelukkig die laaste. 

Na gister is ek opgegradeer na die B groep. As gevolg van gister se opeenhoping aan die begin, begin die groepe vandag 7 minute uit mekaar. Die een voordeel van laas nag se reën is dat die sanderige gedeeltes aan die begin baie makliker ry as gevolg van die klamigheid in die sand. 

Die eerste klim is deur die Dutoit groep se plaas Nooitgedacht. Dit word gevolg deur die ongelofflike Dutoit's Drop, 'n "single track" wat ons van 'n reddelike hoogte punt laat daal tot op die vlak van Prins Alfred Hamlet. Redelik tegnies en 'n paar rowwe gedeeltes, maar "exilerating"! Ons bereik waterpunt 1 na 1:32 en 27 km. Dit word gevolg deur 'n redelik klim oor 'n randjie met redelik rybare "jeep tracks" na waterpunt 2 op 47 km en na net onder die 3 uur in die saal. Terwyl ons hierdie gedeelte ry kan ons links sien waar die radio mas, wat op die bo punt van die Merino Monster is. Hierna volg 'n goeie klim met 'n ou wappad wat ons tot by die teerpad neem wat van Ceres in Sutherland se rigting loop. Na so 'n entjie op die teerpad draai ons links op 'n grondpad wat ons na die afdraai Merino toe neem. 

Waterpunt 3 is aan die begin van die bekende Merino Monster, 'n klim van 1,000 meter oor 12 km! Ek ry die eerste gedeelte van klim totdat ek besluit die gradient is te erg en dit is te warm om te ry. Ek scoot die volgende 2-3 km. Die gradient is nou beter en daar terk ook 'n luggie wat die ry toestande beter maak. Ek ry die res van die klim tot by die waterpunt. Die uitsig van bo is absoluut ongelooflik. Op 'n mooi dag is Tafelberg sigbaar, maar nie vandag nie. Te dynserig. Ek loop weer vir Johan Breunissen hier raak. Ons gesels en neem 'n paar foto's en dan pak ek die tog teen die agterkant van die berg af, aan. Die eerste gedeelte is met sement blokke geplavy. Dan word ons egter op 'n baie rowe jeep track afgegooi. Die oppervlak is baie klipperig en alhoewel ek tot onder ry, lê ek maar versigtigheid aan die dag. Daar kom ook 'n paar haastige ryers by my verby. 

Onder in die vlak kry ons eers 'n lekker stukkie distikspad voordat ons weer op ' n "single track", wat ons deur 'n paar plase neem, herlei word. Ek voel sterk en gaan weer verby 'n paar van die ryers wat vroeër by my verby is. Net voor die einde kom 'n twee man span by my verby en ek hak by hulle aan tot so 500 meter van die einde af. Dan los ek hulle en ry die laaste stukkie rustig. 

Ek voltooi die 86 km in 6:38, 54ste algeheel en 2de in grand masters. 



Sent from my iPhone

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking