Sondag 12 Februarie 2017

Oak Valley 24 uur


Alhoewel ek ingeskryf het, het ek vooraf besluit om net 8 rondtes te doen en Saterdagaand huus toe te kom.

Ek is 09:00  by die huis weg, goeie staan plek in die kamp terrein gekry en geregistreer. Toe dk aantrek besef ek dat my fietsry handskoene, wat vroeër die week gewas is, nie saam gekom het nie. Ek het amper sover gegaan om 'n nuwe paar te koop, maar toe sê die ryer wat kangs my geparkeer was, dat hy 'n spaar stel het wat ek kan leen.

Soos gewoonlik het ons met 'n Le Mans wegspring begin. Ek het my Garmin net voor die begin aan gesit, maar met die wegspring druk ek toe die aan/af knop in stede van Start. Dit kom ek eers na 9 minute agter. Gelukkig sit ek nog altyd my Polar aan en dit het van die begin gemeet.

Die roete was 'n bietjie aangepas as gevolg van die reën wat Vrydag geval het. Die verander was eintlik goed. Die veradering was lekker. Dit het egter die rondtes met ongeveer een kilometer vermeerder. Die klim werk was soortgelyk aan die ou roete. 

My eerste rondte was net oor 44 minute. Die tweede neem 43 en ek hou so om en by 45 minute. Op rondte 5 jou ek stil om my waterbottel vul en iets te eet. Daarna ry ek nog 4 rondtes en maak 19:02 klaar. 9 rondtes in 7:02, 'n gemiddelde van 46.89 per rondte. 22:30 was ek aan die slaap langs my vrou by die huis


Sent from my iPhone

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking