Dinsdag 30 April 2019

2019 Cape Town Cycle Tour (Argus)

Ek het op 10 Maart aan my 28ste CTCT deelgeneem. 

Ek het my nommer die Donderdag gaan haal en het beplan om van die huis na die wegspring met my fiets te ry. Ek het by Danie Kotzé verneem wat sy planne was en hy sê toe hy gaan met MyCiti na die wegspring ry. Ek het besluit om dieselfde te doen en ons het mekaar 05:15 by die terminus ontmoet. My wegspring tyd was 06:57. En ons was net na 06:15 in die stad.

Dit was my eerste wedren na my motorfiets ongeluk op 13 November 2018, wat my vir 8 dae in die Milnerton Mediclinic se Intensiewee Eenheid laat beland het. Die gevolg was dat ek maar bra versigtig was. Die versigtigheid het my gereeld na die agterkant van die bondels laat terugsak en wanneer ek my kom kry ry ek om my eie. Dit het natuurlik nie te lekker gewerk met die wind wat op die dag gewaai het nie. Teen die tyd wat ons deur Simonsstad gery hethet ek tot die gevolgtrekking gekom dat ek gaan sukkel om in onder 4 ure klaar te maak.



Ek het geen probleme tydens die rit gehad nie en het eintlik baie lekker gery, net nie hard genoeg probeer om by die bondels te hou nie. Elke nou en dan het daar ‘n bondel by my verby gekom en wanneer ek my kom kry ry ek weer alleen en het hulle vir my weg gery.

Dit het vanaf die draaipunt by die afdraai na Kaappunt beter gegaan, maar teen daardie tyd was ‘n sub 4 uur reeds verby. Ek het ‘n goeie pas oor die tweede helfte gehandhaaf en heelwat minder tyd verloor as oor die eerste helfte. Ongelukkig kon ek nie die verlore tyd opmaak nie en voltooi vir die eerste keer die wedren in meer as 4 uur! My finale tyd was 4:02 en ek eindig 5,203 uit 23,127 van 35,000 wat begin het, wat die wedren voltooi.




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking